عسل ومعجزات آن

امروزه بعضی از پزشكان اروپایی بسیاری از بیماریها را تنها با عسل –و بدون داروی دیگری -  درمان می‌كنند و می گویند كه عسل....


امروزه بعضی از پزشكان اروپایی بسیاری از بیماریها را تنها با عسل –و بدون داروی دیگری -  درمان می‌كنند و می گویند كه عسل، تاثیر شگفتی در درمان سوختیگهاو زخم های چركین دارد و می توان آن را به صورت مستقیم روی محل سوختگی قرار دهیم تا پوست را ترمیم كرده و باكتری های مضر را بكشد و حتی آثار سوختگی را از بین می‌برد و بعد از درمان با عسل عضو سوخته، به شكلی كه قبلا بوده است باز می گردد؛ بدون هیچ اثر یا جایی از زخم.و اینجاست كه فرموده پیامبر كه سلام و صلوات خدا بر او باد را به یاد می‌آوریم كه از ابن عباس (رض) روایت شده:

 

شفاء در سه چیز است: ابزار حجامت یا مقداری عسل یا داغ گذاشتن عضو –كه آخرین راه درمان است- و من امتم را از داغ گذاشتن نهی میكنم. روایت شده از بخاری

 

خوردن مقداری از موم عسل همراه با عسل، به درمان سرماخوردگی و عفونت های گلو، سرفه، درمان سینوزیت و آلرژی بینی، كمك می كند....


خوردن مقداری از موم عسل همراه با عسل، به درمان سرماخوردگی و عفونت های گلو، سرفه، درمان سینوزیت و آلرژی بینی، كمك می كند. همچنین از عسل برای درمان خستگی ماهیچه ها و اسپاسم عضلانی استفاده می شود.

همچنین عسل برای درمان بیماریهای كبد و مسمومیتها مفید است و همه این ها فقط با خوردن روزانه یك قاشق عسل قابل درمان است. این چیزی است كه دانشمندان می گویند و پیامبر اكرم (ص)  آن را تایید كرده است وقتی كه فرموده با یك جرعه عسل شفا می‌یابید.

خداوند والامرتبه در مورد عسل فرموده: (فیه شفاء للناس) [النحل: 69]. در آن شفای مردمان است.

عسل برای كودكان شیرخوار بسیار مهم و ضروری است و آنها را از كم خونی، راشیتیسم و دفع ادرار غیر ارادی حمایت می كند و كودكان زیر....


عسل برای كودكان شیرخوار بسیار مهم و ضروری است و آنها را از كم خونی، راشیتیسم و دفع ادرار غیر ارادی حمایت می كند و كودكان زیر یك سال باید مقدار كمی از آن استفاده كنند.

اما در مورد كودكان بالای یك سال تحقیقات ثابت كرده است كه خوردن روزانه یك قاشق عسل همراه با شیر، ایمنی كودك را در برابر بیماریها بالا می برد مخصوصا در برابر بیماریهای تنفسی.

سبحان الله. خداوند فرموده: (یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِكَ لَآَیَةً لِقَوْمٍ یَتَفَكَّرُونَ) [النحل: 69].

از شكم آنها (شهدی) نوشیدنی، به رنگهای مختلف بیرون آید كه در آن شفای مردمان است. قطعا در این (امر) نشانه ای (بر قدرت و رحمت خدا) هست برای مردمی كه می اندیشند.

 

برخی آزمایشات نشان داده كه از عسل می توان برای درمان ترك لبها و چروك پوست و درمان پوستهای افتاده استفاده كرد....


برخی آزمایشات نشان داده كه از عسل می توان برای درمان ترك لبها و چروك پوست و درمان پوستهای افتاده استفاده كرد. و اگر از هر نوع آلرژی رنج می برید باید پس از خواندن قرآن - با صدایی رسا و با خشوع و تأمل -  بر روی نوشیدنی عسل، آن را بنوشی و  پس از مدت زمانی  (كه ممكن است به سه ماه برسد) خواهی دید حساسیتی كه پزشكی از درمان آن عاجز بوده، به اذن خداوند بسیار كاهش می یابد.

خداوندهمان است كه می فرماید: (یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ) [النحل: 69].

از شكم آنها (شهدی) نوشیدنی، به رنگهای مختلف بیرون آید كه در آن شفای مردمان است.

همچنین می فرماید: (وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآَنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ) [الإسراء: 82].

و ما از قرآن آنچه را برای مؤمنان مایهء درمان و رحمت است، نازل می كنیم.

دانشمندان تایید می كنند كه بهترین نوع عسل، عسل كوهی است و بعد از آن عسلی است كه در جنگل و بیابان ها یافت می شود و در مرتبه سوم....


دانشمندان تایید می كنند كه بهترین نوع عسل، عسل كوهی است و بعد از آن عسلی است كه در جنگل و بیابان ها یافت می شود و در مرتبه سوم عسلی است كه محصول كندوهای پرورش زنبور ساخت انسان باشد.

 

شاید تعجب كنید اگر بدانیم كه قرآن این انواع را به شكل زیر رتبه بندی كرده است: (وَأَوْحَى رَبُّكَ إِلَى النَّحْلِ أَنِ اتَّخِذِی مِنَ الْجِبَالِ بُیُوتًا وَمِنَ الشَّجَرِ وَمِمَّا یَعْرِشُون) [النحل: 68]، 

خدا به زنبور عسل وحی كرد كه از كوهها و درختان و سقفهای رفیع (ساخت دست انسان)، برای خود خانه هایی برگیر)

ابتدا كوهها بعد درختان و پس از آن ساخت دست انسان را ذكر كرده و این خود دلیلی بر اعجاز قرآن است زیرا كه پیامبر گرامی (ص) پرورش‌دهنده زنبور و یا كارشناس عسل نبوده بلكه فرستاده ای از سوی خداوند بوده است.

تجربه ها نشان داده كه عسل برای تقویت و تنظیم وضعیت جنسی زنان و مردان (بطور یكسان) مفید است و در درمان ناتوانی جنسی و نازایی كاربرد دارد.....


تجربه ها نشان داده كه عسل برای تقویت و تنظیم وضعیت جنسی زنان و مردان (بطور یكسان) مفید است و در درمان ناتوانی جنسی و نازایی كاربرد دارد.

دانشمندان تأیید می كنند كه ماده موجود در این غذای شاهانه در تقویت اسپرم ها، بسیار مهم است به همین دلیل عسل دارویی بدون عوارض جانبی است كه ما آن را برای درمان نازایی تجویز می كنیم به خصوص اگر قبل از خوردن روی آن سوره فاتحه و اخلاص خوانده شود.

پیامبر (ص) فرموده اند: از دو چیز درمان بگیرید عسل و قرآن. (روایت شده از ابن ماجه)

در یك تحقیق علمی جدید مشخص شده است كه عسل برای درمان التهابات لثه و پوسیدگی دندان بسیار مفید می باشد و تجربه ها نشان داده كه ماساژ....


در یك تحقیق علمی جدید مشخص شده است كه عسل برای درمان التهابات لثه و پوسیدگی دندان بسیار مفید می باشد و تجربه ها نشان داده كه ماساژ لثه های ضعیف با عسل آنرا محكم كرده، گردش خون را تقویت كرده و باكتریهای مضر موجود در دهان را از بین می برد.

یادآور می شویم كه خداوند در این ماده اسرار شفا را گنجانده است. خدای والامرتبه در مورد عسل فرموده: (فِیهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ) [النحل: 69]. در آن شفای مردمان است.

دانشمندان می گویند كه خوردن روزانه یك قاشق عسل شما را از سكته قلبی مصون می دارد.

آنان دریافته اند كه عسل سهم بزرگی در تنظیم....


دانشمندان می گویند كه خوردن روزانه یك قاشق عسل شما را از سكته قلبی مصون می دارد.

آنان دریافته اند كه عسل سهم بزرگی در تنظیم كاركرد قلب دارد و در یك پ‍ژوهش جدید، پزشكان دریافتند كه خوردن روزانه یك قاشق عسل، سرفه های مزمن را بهتر از داروهای شیمیایی متداول درمان می كند.

در پژوهشی دیگر در یافته اند كه وقتی داروهای شیمیایی از درمان آسم و عفونتهای ریه و مجاری تنفسی عاجز می شوند، عسل توانایی عظیم خود را برای درمان این بیماریها به اثبات رسانده است.

پیامبر گرامی (ص) می فرماید: از دو چیز درمان بگیرید عسل و قرآن. (روایت شده از ابن ماجه)

دانشمندان دریافتند كه تمام انواع عسل دارای یك مادهء ضد باكتری بسیار قوی می باشند و هیچ ماده‌ای را نمی توان در دنیا یافت كه به اندازه....


دانشمندان دریافتند كه تمام انواع عسل دارای یك مادهء ضد باكتری بسیار قوی می باشند و هیچ ماده‌ای را نمی توان در دنیا یافت كه به اندازه عسل ضد عفونی كننده باشد ؛ زیرا زنبور ماده hydrogen peroxide را از طریق آنزیمهای ویژه ای ترشح می كند و این ماده به ضد عفونی كننده بودن معروف است.

بعد از تحقیقاتی كه بیش از بیست سال طول كشید دانشمندان ثابت كرده اند كه عسل - بدون هیچ عارضهء جانبی-  دارای قدرت زیادی برای درمان یبوست مزمن است.

آنها می گویند كه می توان تنها با استفاده از عسل - و نه چیز دیگر- بسیاری از بیماریها را درمان كرد.

تبارك الله، خدایی كه در مورد شفا یافتن با عسل با ما سخن گفته و فرموده: (یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِكَ لَآَیَةً لِقَوْمٍ یَتَفَكَّرُونَ) [النحل: 69].

از شكم آنها (شهدی) نوشیدنی، به رنگهای مختلف بیرون آید كه در آن شفای مردمان است. قطعا در این (امر) نشانه ای (بر قدرت و رحمت خدا) هست برای مردمی كه می اندیشند.

 

بعد از آزمایشهای طولانی دكتر Glenys Round متخصص بیماریهای سرطانی دریافت كه عسل تأثیر شگفت آوری در درمان سرطان دارد....

 

بعد از آزمایشهای طولانی دكتر Glenys Round متخصص بیماریهای سرطانی دریافت كه عسل تأثیر شگفت آوری در درمان سرطان دارد. او می گوید ما  در درمان سرطان پوست، از عسل  استفاده می كنیم زیرا به داخل پوست نفوذ كرده و بیماری را به گونه ای درمان می كند كه بهترین داروها نیز نمی توانند این كار را بكنند.


به همین دلیل است كه دانشمندان از نیروی پنهان موجود در عسل در تعجبند كه چطور می‌تواند بیماریهای صعب العلاج را درمان كند. و از خویش می‌پرسند: درمان چگونه صورت می پذیرد؟ عسل درون سلول های بدن ما چه كاری انجام می دهد كه سیستم ایمنی بدن را تقویت می كند و آن را كارآمد تر می سازد؟.... چه اتفاقی می افتد؟ این چیزی است قرآن از آن سخن می گوید : (یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِكَ لَآَیَةً لِقَوْمٍ یَتَفَكَّرُونَ) [النحل: 68-69].

از شكم آنها (شهدی) نوشیدنی، به رنگهای مختلف بیرون آید كه در آن شفای مردمان است. قطعا در این (امر) نشانه ای (بر قدرت و رحمت خدا) هست برای مردمی كه می اند

تازه ترین تحقیقات علمی دكتر Glenys Round نشان داده كه تمام داروها در مقابل درمان جراحتها ناتوانند اما آنها اخیراً توانسته اند آن را با عسل درمان كنند....

 

تازه ترین تحقیقات علمی دكتر Glenys Round نشان داده كه تمام داروها در مقابل درمان جراحتها ناتوانند اما آنها اخیراً توانسته اند آن را با عسل درمان كنند. به طوری كه تعداد زیادی از این بیماران در انگلستان تنا با استفاده از عسل درمان شدند و چیزی كه تمام این بیماران به آن اشاره كردند این بود كه در طول دوره درمان احساس خوبی داشتند زیرا نه دردی احساس كردند و نه عوارض جانبی داشته است.

خداوند والامرتبه می فرماید: (یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ) [النحل: 69].

از شكم آنها (شهدی) نوشیدنی، به رنگهای مختلف بیرون آید كه در آن شفای مردمان است.

یشند.

مروزه دانشمندان معتقدند كه عسل آرامبخش روانی است زیرا دارای موادی است كه بر حالات روانی انسان تأثیر گذاشته و او را آرامتر و با ثبات تر می كند....

 

امروزه دانشمندان معتقدند كه عسل آرامبخش روانی است زیرا دارای موادی است كه بر حالات روانی انسان تأثیر گذاشته و او را آرامتر و با ثبات تر می كند.

همچنین می توان از آن برای درمان بد خوابی و كم خوابی استفاده كرد به صورتی كه هر شب یك قاشق عسل را در یك لیوان آب حل كرده و قبل از خواب آن را بخوریم.

برخی دانشمندان دریافته اند كه نوشیدنی عسل، تاثیری آرامبخش دارد...

همچنین می توان از عسل برای درمان تنشهای روحی،اختلالات عصبی و اختلالات دستگاههای مختلف بدن استفاده كرد. عسل دارای نیروی عجیبی برای تنظیم و كاهش اضطرابات می باشد و باعث آرامش روحی می شود.

اینجاست كه فرموده خداوند والامرتبه در مورد عسل را یاد آور می شویم كه: (فیه شفاء للناس) [النحل: 69].

در آن شفای مردمان است.

 

در تحقیقات علمی جدیدی روشن شده كه عسل حاوی ویتامین (ب 1) كه برای درمان اختلالات عصبی و خواب رفتگی دست و پاها مفید می باشد....


در تحقیقات علمی جدیدی روشن شده كه عسل حاوی ویتامین (ب 1) كه برای درمان اختلالات عصبی و خواب رفتگی دست و پاها مفید می باشد؛ همچنین عسل حاوی ویتامین (ب2) است كه برای درمان زخم های دهان، ترك لبها و التهابات چشمی بسیار مفید است.

همچنین عسل حاوی تعدادی از مواد معدنی می باشد كه به آرامبخشی بیماران مبتلا به اختلالات روحی كمك می كند.

خداوند والامرتبه در مورد عسل می فرماید: (فیه شفاء للناس) [النحل: 69].

در آن شفای مردمان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:مطالب مذهبی وبرگرفته ازاحادیث,قرآن,سخنان امامان معصوم,سخنان رسول خدا,و,,,, | 22:26 | نویسنده : خــــــادمـ الـحـسیـن |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


http://www.1abzar.com/abzar/slider.php">اسلایدر